Często zadawane pytania

Często zadawane pytania

Tak, zapewniamy obsługę asystentów, którzy będą czuwali nad prawidłową pracą FotoLustra, ale także zapewnią wsparcie przy robieniu zdjęć i wklejaniu ich do ksiąg gości.
Obsługa FotoLustra jest bardzo prosta. Zapraszamy do zakładki "Jak dokladnie działa FotoLustro".
Tak, personalizujemy szablony wydruków w zależności od charakteru przyjęcia. Pod każdym zdjęciem można umieścić dowolny tekst, np. ,,Wesele Magdy i Łukasza”/„30-ste urodziny Mateusza”/„18-stka Izy”. W przypadku klientów biznesowych mamy możliwość umieszczenia firmowego logo.
Posiadamy kilka wzorów teł zawieszanych(winylowe / cekinowe), jednak z odpowiednim wyprzedzeniem jesteśmy w stanie przygotować dowolne tło na zamówienie. Posiadamy również złotą dmuchaną ściankę.
W każdym z pakietów ilość zdjęć jest nielimitowana. Jedynym ograniczeniem jest czas najmu FotoLustra.
Gorąco polecamy kontakt przez formularz znajdujący się na naszej stronie, jak i kontakt telefoniczny czy mailowy: tel. 603 108 440 lub kontakt@fotobudka.org.pl .
Tak, wszystkie zdjęcia zrobione podczas imprezy zostaną Państwu dostarczone na pendrive oraz zostaną umieszczone na naszej stronie w zakładce Galeria Online. Dostęp do zdjęć będzie chroniony hasłem i tylko Państwo będziecie mieli do niej dostęp.
Potrzebujemy 3m x 3m wolnej przestrzeni, na rozstawienie FotoLustra , stelażu z tłem oraz stołu na gadżety, a jeśli wybierzecie dmuchaną ściankę w zestawie z czerwonym dywanem i złotymi słupkami to będziemy potrzebowali powierzchni 4m x 3m – ale efekt zdecydowanie powali na kolana Waszych gości. Niezbędny jest również dostęp do standardowej wtyczki elektrycznej(napięcie: 230V)
Nasze usługi świadczymy na terenie całego kraju. Dojazd do 70 km jest zawsze gratis. Dalsze trasy to kwestia ustaleń pomiędzy stronami. Posiadamy atrakcyjne stawki dojazdu.